Ändra muspekare på din blogg

Innan brukade jag ha olika muspekare, men sen ville jag inte ha de längre. Men när jag hade det så var det väldigt många som frågade hur man fick och sån på bloggen och hur man gör. Så denna kategori kommer jag inleda med att visa er det! :)
 

1. Gå in på denna sida. {Länk}
 
2. Hitta en muspekare som du vill ha, och tryck på den så detta kommer upp. Se bild nedan.
 
 
3. Kopiera koden som är in ringad på bilden nedan.
 
 
4. Gå sedan till dina kodmallar på bloggen, och klistra in koden mellan <head> och </head>. Se bilden nedan. O.B.S. Det är inte mina koder på denna bild.
 
 
5. Glöm inte att lägga in koden i alla dina kodmallar! Alltså i startsida, kategorisidan o.s.v.
Spara, och så ska det vara klart.
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?