Blogg.se tips

Nu har ju blogg.se gjort så man kan svara på sina kommentarer, och så ska svaret synas under den kommentaren. Men jag har kommit på detta på min och även många andras bloggar. När man svarar på en kommentar så ser det väldigt fel ut i kommentaren. Min ser t.ex. ut så här.
 
 
Som ni ser så är mitt svar mitt i kommentaren. Och detta beror så klart på att det inte finns i koderna hur svar kommentaren ska se ut eller vart den ska ligga. Så om ni inte vill att det ska se ut så här, så svara inte på kommentaren eller så får ni helt enkelt ändra i koderna hur svar kommentaren ska se ut och vart den ska vara. :)
 
Men såklart gäller inte detta om ni har en av blogg.se standard designer och inte har gjort nått med utseendet på kommentarerna! ;)
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?