Frisk nu tack?

Ny vecka nu igen. Och de betyder nya tag med matte och naturkunskap. :/ hehe. Men nu tycker jag också att min kropp ska låta mig vara frisk. Det är jobbigt att vara snuvig på lektionerna i skolan kan jag meddela... Jag vet ju själv hur jobbigt jag tycker att det är när andra sitter och snuvar med näsan på lektionerna, så jag skäms ju inte lite eller så.. :( Sen vill jag faktiskt vara frisk till helgen, för vem vill vara sjuk på helger. OCH så kanske Emma och jag ska åka till Tranås om jag blir frisk. Sånnafall är det väl planerat att vi ska åka och bada i.. ja vad nu stället heter. :) Och kanske bowling?? hehe. (a) Var ju länge sedan faktiskt.

 

 

Vad sjutton är de med mig och flätor i håret nu för tiden? hehe. Går ju till och med till skolan med det. (a)

Här syns ju också min nya röd/bruna hårfärg mer tydligt! :D

 

 



Vad är det med dig och mina tröjor egentligen? :O
Gillar du dem så mycket?

2012-09-12 // 13:31:06

Hej... Söt blogg du har <3

2012-09-13 // 09:55:08




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?