Har du gjort om dig nu igen? :)

Det var kommentaren jag fick av Anders när han såg mig med den nya hårfärgen. :) Jo då det har jag faktiskt gjort igen. Jag skrev ju att de förra bilderna var de sista på mig som blond (för denna gång). Och så blev det. För att vara blond så måste man färga håret blont väldigt ofta eftersom utväxten kommer fram väldigt fort, och jag vill inte förstöra mitt hår mer med blond färg än vad jag gjort. Och dessutom har inte min hårbotten mått bäst över det heller. Så nu är jag röd/brun i håret. :) Blev nöjd faktiskt, så nu får de vara så. :) Vad tycker ni? Kanske inte de bästa bilderna. Och som alltid så ser det bättre ut i verkligheten då man ser allt. 
 
 
 
 


» Taina

Ja nu får de räcka med detta färgande ..
Fint är de nu <3

Svar: Tack! <3
Sara

2012-09-01 // 21:35:21




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?