Helg i Tranås

Nu är Emma, Anna och jag hemma från Gripenberg (där Eva nu bor, men säger alltid Tranås i alla fall). Det har varit jätte kul att vara där denna helg faktiskt. När vi kom dit i Fredags var dom inte hemma, och kom inte hem förräns någon timme efter vi kom. Så vi satte oss och kollade på Fångarna på Fortet. Sen när dom kom var det inte så mycket mer än att gå och lägga oss. :)
 
I igår (Lördags) så skulle vi baka hela dagen, och det gjorde vi verkligen. Vi skulle baka eftersom dom ska ha massa att bjuda på när deras flicka kommer. :) Vi bakade typ 122 st bullar, 70 rutor kärleksmums och nästan 50 st Dumlekakor. Väldigt gott. (y)
 
Idag så vaknade vi ganska tidigt eftersom vi skulle åka till Bad huset i Mjölby. Vi var väl där typ vid 10 till klockan 12. Har inte vågat åka vattenrutschbanan där innan, men idag gjorde jag det. Deas och jag tävlade hela tiden om vem som fick den bästa tiden. När han nådde mitt rekord så gjorde jag nytt rekord igen direkt efteråt, så jag vann! :) hehe. Jag åkte på 8.55 sek som fortast och det bästa någon haft där var 7.23 tror jag. Så nästa gång ska jag fan slå det, är ju bara 1 sek, ifrån typ. :D Kul hade vi iallafall. Sen testade vi att sitta i bubbel poolen som jag aldrig gjort innan. Blir inte förvånad om jag har blåmärken imorgon för allt vatten tryck jag fått på mig. :)
Längtar redan tillbaka till de bad huset!
 
Jag vet att jag är snygg med blött hår när jag badar! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Om du vill fixa båda så är det helt ok :) Bara du känner att du vill och har tid?

2012-09-23 // 23:15:04




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?