Min hals...!

Åh nu orkar jag inte med denna förkylning mer. Nu har jag fått ännu mer ont i halsen, svider som bara fan. :( Jag tänker inte vara hemma från skolan en ända dag. Ska väl kunna vara där varje gång när man går en termin bara.. :( Var med mamma i Ica nyss och mötte en tant som jag skulle köpa en boxnings säck och handskar av, fick det billigt så nu har jag det hemma i alla fall. Nu ska bara pappa hänga upp den och jag ska bara bli frisk så jag kan börja träna med den. Ska även köpa några hantlar så jag kan börja med styrka och bygga muskler i armar och rygg. För vissa klagar ju tydligen på min hållning.. :/ jaja. Bara att bli frisk först. :)
 
Sitter och tittar på GP med mamma, men ska nog lägga mig snart. För denna hals är inte alls kul att ha.. Får se om jag kan sova denna natt eller om näsan ska vara helt täppt igen.
 
 
 


strepsils för halsen, jättebra effekt.
ibumetin för förkylningen, nässpray gör susen för nästäppan, och du har tur att du inte hade som jag inatt.. näsan rann hela natten så när jag vaknade mitt i natten med snor överallt satte jag en näsduk i näsan och sov vidare.

kan du inte hänga upp den själv? så ansträngande är det faktiskt inte, jag hade kunnat göra't om jag var där liksom

Svar: tack för tipsen du. :) nej den vägar nästan 17 kg så de kan jag nog ikke.
Sara

2012-09-08 // 21:32:14
» Sara

Ska bara se hur de nya kommentar rutorna ser ut! :D

Men lite längre kommentar också.

Puss

2012-09-10 // 14:12:05




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?