Ont i hela ryggen

Kan ju säga att jag har ont i hela ryggen idag efter den där vattenruschbanan igår! :D Hm underbart, verkligen. haha. Det är bara att gilla läget när man haft lite kul. :) Hatar dessa Måndagar då man alltid får sitta hemma själv hela dagen eftersom alla andra jobbar och går i skolan. Finns miljoner saker jag skulle behöva göra idag faktiskt, men än har jag inte orkat bry mig om det. Kanske skulle ta och sätta mig med matten och sedan skicka in hemprovet i natur som jag är två veckor sen med snart. :O Men Anneli som är så snäll kommer nog inte klaga. (y)
 
Ska försöka fixa de sista med min nya header sen också. Är ju inte blond längre, kan ju inte ha den där headern då heller. :) Det får mig att tänka på att jag nog ska färga håret mer brun rött denna vecka. Och verkligen välja en annan färg och märke. Den jag har nu är ju helt hopplös. Har blivit jätte ljust på bara två veckor eftersom det känns som man drar ut all färg varje gång man duschar. Slutar ju aldrig rinna rött vatten.. :o Om färgen går ut lika fort med detta andra mäket så får jag väl bli brunhårig igen.. För så här mycket kan jag ju inte färga håret. :(
 
 
 


» Frida

Fin blogg :)

2012-09-24 // 17:06:13

Jo jag vet.. Ungefär som Annas (din syster , ja ) fast vit färg istället :p & rurikerna i mitten XD

2012-09-24 // 17:08:59
» Nova

Vad gillar du bäst på dig själv? :)

2012-09-26 // 19:47:34




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?