Step Up

Genre: Romantik, Drama
Handling: Tyler Gage blir efter att ha brytit sig in på Maryland School of Arts och vandaliserat dömd till samhällstjänst och vaktmästare till skolan för att betala skulderna. En balettdanselev på skolan Nora Clark får upp ögonen för hans street dance. Nora söker desperat efter en danspartner till examenshowen och Tyler erbjuder sig.
Medverkande: Channing Tatum, Jenna Dewan, Josh Henderson, Damaine Radcliff, De'Shawn Washington m.fl.
Betyg: 6/5
Kommentar: Eftersom min favorit skådespelare (Channing Tatum) är med i denna och jag älskar dans så får den detta betyg. Jag hängde verkligen med i filmen när dom dansar, och jag vill bara kunna göra detsamma. :)
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?