Tisdag

Kom hem från älsklingen igår, vart där nästan hela helgen. Tack fina du! <3 Hade inte så stor lust att gå till skolan idag eftersom jag var ovanligt trött och inte gjort min läxa på de där nio sidorna. Men jag hasade mig dit iallafall som tur var. :)
 
Imorgon ska jag vara hos tandläkaren på morgonen och jag vet knappt inte äns vad jag ska göra där.. Måste iallafall säga att jag tror jag fått fler hål sen jag var där senast och fick en tid för att laga ett hål. Måste ju få en tid till att laga dessa med innan året är slut. Sen ska jag nog fan sköta tandborstningen när det kommer kosta att gå till tandläkaren. :) Ska också besöka de där människorna jag inte gillar på arbetsförmedlingen... Har varit arbetslös i tre månader nu men inte har jag fått nått papper på att jag ska på möte. Blir galen på dom där..
 
Nu ska jag försöka sätta mig och räkna lite matte. Bestämde ju trots allt datum för prov idag också.. Har natur hem prov att göra med ja.. Stressen och oron börjar faktiskt komma nu. :(
 
 
Bilden är från igår då Anna och jag lekte lite med bubblor. :)
Den är också tagen från hennes blogg!
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?