Anställnings avtal

Har precis skrivit på mitt första anställnings avtal. :p haha. Träffade Camilla nere på hemtjänsten i Mörlunda idag. Skrev på en massa papper och så där. Kommer få schema i Maj om hur jag ska jobba, så nu har jag ingen aning än när jag ska jobba i sommar.

 

Igår fick jag lite pengar av mamma i present som hon tycker jag ska ha till fallskärmshoppningen. Så nu behöver jag bara några hundra till så kan jag betala det. Men jag tror jag ska spara dessa pengar jag har nu och beställa de i sommar istället. Sen får jag ju lön från hemtjänsten också så. Ska verkligen försöka spara så mycket jag kan. :)

 

Jaha vad ska jag hitta på idag då.. :o Känns så konstigt att bara vara hemma nu igen eftersom man inte har någon praktik om dagarna. :( Jag tackade nyss nej till det andra sommarjobbet också, känns inte bra haha. Men nu är det också gjort.

 

Jag har fortfarande inte hittat mitt USB, så nu skiter jag i det. Tur är väl att jag har alla USB bilder på mammas stationära hårddisk så det gör ju inte så mycket om det är borta. Får helt enkelt köpa ett nytt, eller om jag ska köra på att köpa en hårddisk jag med.

 

Ska beställa protein pulver när Emma kommer hem idag också. Ska också se om jag hittar ett par sån där tajta tränings byxor att beställa. För igår lovade jag Emma att börja träna styrketräning med henne. Så då behöver vi protein pulver. Jag lovade att hänga på henne om hon gör ett schema till mig så jag har något att gå efter. Så vi får väl se när hon är klar med de! :)

 

Ni lär märka när bilderna från Gran Canaria kommer upp också. haha. Ni kan ju ana att jag har lite att göra när det gäller dom. :o

 

Älskar dessa bilder Emma tog på mig på en resturang i Gran Canaria. Ljuset är så fint där inne så man ser verkligen min ögon färg och så där. : hehe.

 

 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?