Helgen

Fredag: Jag åkte till älsklingen vid fyra och var hos han vid halv fem typ. Då var även Johanna där. Senare på kvällen kom Freddes farmor och farfar, så då fick man träffa dom också. Klockan halv åtta började Fredrik klä på sig jakt kläderna och göra sig iordning. Han och Alexander skulle ut och jaga vildsvin, så han åkte vid åtta sen. Då satt jag och Johanna och pratade lite om allt möjligt. När hon skulle hem så satte jag mig och tittade på Let´s Dance. När hans farmor och farfar hade åkt hem så kom Åse och satte sig och kollade på Tv med mig. Vid halv elva gick dom och la sig. Jag gick och la mig vid elva typ då Let´s Dance var slut. Jag somnade ganska fort. Hann sova en och en halv timme innan Fredrik kom och väckte mig, så kall som han var. haha :)
 
Lördag: Idag hade vi tänk köra lite cross på banan i Målilla. Vi drog ut crossen och började tvätta den, eftersom Fredrik ville ju verkligen inte komma till banan med en skitig cross, haha. Den blev jävligt ren och fin faktiskt. Speciellt när den stog i solen och torkade. :) Sen var det bara att lasta den på kärran. Vi var ganska tidiga med allt för det öppnade inte förren vid 12. Så vi åkte förbi stället där hans pappa var och fiskade. Då hade han fått en fisk. Vi åkte till Mörlunda och väntade på klockan. Då började det spö regna.. Men det gick över sen så det var bara en skur. Men när vi kom till Målilla sen igen så regnade det i alla fall. Så vi tänkte skita i köra. Men sen när det slutade och regna och det kom mer folk så gjorde han sig klar och körde. Dock gick det inte så bra. :( Det var ju första gången detta år han körde och dessutom har han knappt kört på bana på ett år. :o Så konditionen var ju inte kvar heller. Sen hade dom gjort om banan utan att han visste det och så där.. Så vi stannade inte så länge, men de var ändå kul att se han. :) På vägen hem stannade vi hos hans pappa igen. Då hade han inte fått någon mer fisk. Så Fredrik testade och kastade lite. Och efter två kast så fick han upp en. haha :) På kvällen åkte vi ner till Malin och Patrik och käkade lite. När vi åkte hem igen så gick vi upp till Anna och Alexander och satt där ett tag. Sen hem och sova bara. :)
 
Söndag (Idag): Idag så åkte Fredde och jag upp till deras sommarstuga. Då var redan Malin, Johanna, Patrik och Alex där. Dom hade startat grillen och så. Det var första gången jag såg stugan inne också, och den var väldigt fin. :) Sen kom Åse, Peter och alla andra. Vi grillade korv, åkte båt och lite så där. :) Vi firade nämligen Malin och Johanna som fyller år imorgon! Sen åkte jag och Fredde hem för att ta det lugnt lite innan han skulle ta bussen till Växjö igen. :)
 
Jaha, det var lite om helgen. Grattis till den som orkar läsa allt. haha! Jag brukar ju inte göra så långa inlägg med massa text, så ibland får jag allt det. :p  Slänger upp lite bilder från helgen också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?