Hemma!

Heej! :) Nu är jag hemma från Gran Canaria, kom hem igår. Och jag kan bara säga att det är skönt på ett sätt och på ett annat sätt inte. Det är kul att komma hem där man har allt och alla. Men den kändes konstigt att lämna stället. Man blir ju så fäst så fort. :( Men jag har haft det väldigt bra faktiskt. Det regnade liksom inte en enda dag! :o Så sol hade vi varje dag. :D
 
Igår så åkte Fredde och hämtade mig i Mörlunda. Hade ju saknat han som bara den! <3 Vi åkte till Patrik och Malin i Målilla. Vi grillade och käkade och så där. :) Sen började Fredde må sämre så vi var tvugna att åka hem. :(
 
Idag kom han på att vi kunde köra lite cross för det var fint väder ute. Jag kände att jag var tvungen att gå med på det eftersom jag har lovat han att jag ska köra hans en dag. Men jag trodde faktiskt aldrig jag äns skulle våga och köra den :o men det gjorde jaaag! haha. jag är fan förvånad över mig själv. :) Jag körde såklart bara på ettan och tvåan, men jag har ju alltid problem med växlarna eftersom jag kollar ner vart den sitter så jag kommer rätt med foten. haha. Och då tappar jag ju fart och så där. :) Men någon gång kom jag på tvåan i alla fall. Fick några stopp när jag skulle köra iväg också men det fick jag räkna med! :) As kul var det. :)
 
Jag ska försöka fixa bilderna från Gran Canaria. Problemet är att jag inte hittar mitt USB, så jag får väl ha de på min data så länge.
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?