Jag är så bra på rubriker

Jaha då var det Torsdag, dagarna går frammåt i alla fall. Igår var Emma och jag i Hultsfred och handlade lite små saker till mig och sen mat till mamma. På vägen hem så stannade vi på en stor parkering plats och väntade på Eva, Andreas, Joel & Julia. Dom var med honom och åkte i lastbilen. Så skulle han till Mönsterås, så Eva och dom stannade under tiden hemma hos oss. :p Så då fick man lite snabbt besök av dom!
 
Imorgon kommer älsklingen hem igen. Han tjötade om nått att jag ska med till flygplatsen för han ska öva på att köra motorcykel med mer teknik. Han ska nämligen ta MC körkort. :) Vi skulle också köra cross, men jag kan ju inte göra det eftersom jag inte kan ha en hjälm på huvudet för örat än. Dock glömde jag fråga Annika hur länge de tar ca för stygnen att läka och när jag kan t.ex. ha hjälm på huvudet, bada under vatten och sova på örat. :( Men det ska väl gå sen när det har läkt. :)
 
Igår fick jag höra av en massa att jag är väldigt söt i uppsatt hår. haha! :p Ja vad ska man säga? Tack. :) Nä men det gjorde faktiskt att jag blev jätte glad igår och var det hela dagen typ. (a) Det första Andreas sa till mig när han gick ur lastbilen var "Fan va snygg du var i håret" och när dom hade åkt så fick jag sms av Eva som skrev samma sak typ. :) Och Fredde har ju alltid sagt att han vill att jag ska gå i uppsatt hår för han tycker jag är så söt då när man ser ansiktet och fräknarna. haha :) Ni kommer nog i alla fall få se mig mer med uppsatt hår efter operationen! :p
 
När jag tog korten (som är på mig här under) igår så tänkte jag att, vad skönt det är att kunna ta kort från vänster sida utan att örat ska förstöra. För på något konstigt sätt brukar jag alltid vilja ta kort från den sidan för håret brukar alltid se bäst ut från vänster sidan. hehe :) Innan jag skulle opereras första gången så tog Emma före bilder på öronen på mig, men dessvärre tror jag att jag inte har kvar dom. :( Så jag kan inte lägga upp det. Om ett år ska jag ju till sjukhuset och ta efter bilder men det är ju ett helt år dit. Jag ska se om jag hittar några bra gamla kort där det synns skillnad i alla fall. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?