När socker och salt sätter sina spår...

...Då börjar man fatta! :/
 
Jag är så jäkla trött, men det är jag ju alltid nu för tiden. Tur att de är helg och man får träffa Fredde så man har något att göra. :) Dock måste jag ta det lite lugnt denna helg i alla fall. För på Torsdag är det jag som ska opereras! :) Kan man ju hoppas i alla fall.. Förra gången blev jag ju sjuk och det var väl för att jag inte tog det lugnt helgen innan operationsdagen. :/ Men på Lördag blir det nog att köra cross igen i alla fall. (Fan vad jag använder orden i alla fall...) haha. Får hoppas det blir någon eftersom det har regnat hela natten. :(
 
Nu ska jag börja städa lite eftersom mamma tyckte jag kunde göra de! :) Puss
 


» Taina

Duktig Sara som städade :) tack så mycket <3

2013-04-14 // 00:00:49




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?