Ny mobil

Beställde just en ny mobil. :) Det blev en SONY xPeria Go! Fredrik har nämligen en sådan och även pappa nu också. Pappa fick den gratis från sitt abonnemang tror jag. Den ska vara vatten och stöt tålig. Och det tror jag den är eftersom Fredrik har filmat under vatten med den. Han har även tappat den ett antal gånger och så där. :)
 
Den var väldigt billig faktiskt så varför inte? Jag är väldigt trött på Iphone nu faktiskt. Designen och deras funktioner, så det ska bli kul att testa en ny mobil. :) Jag kommer nog även ha kvar min Iphone om nått skulle hända med denna nya. Båda mobilerna har ju micro sim kort, så det är smidigt på de sättet också. :) Denna är också mindre än Iphonen, och jag tycker Iphonen är lite för tjock och för tung. Så det är ju också bra!
 
Denna värkar tydligen också vara populär just nu. :o Ligger ändå på femte plats av de populäraste mobilerna. Och jag som knappt hade någon aning om vilken det var innan. Snacka om att man inte hänger med i vilka mobiler som är bra och nya! haha.
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?