Operation igår

Igår opererade jag mig, denna gång blev de av som tur var. Vi fick åka hem samma dag, eftersom allt hade gått så bra och jag mådde väldigt bra efteråt. Så nu är vi hemma och jag mår helt okej. Svider och sticker lite ibland i de opererade örat bara. Sen är bandaget ganska fast spänt så de som gör mest ont ibland är trycket mot det friska örat. :/ Lite svårt att sova också eftersom jag bara kan sova i två ställningar typ. Men jag ska verkligen inte klaga, det kunde vara ännu värre så. :)
 
På Tisdag ska jag tillbaka till Kalmar och ta bort bandaget, och kanske stygnen det vet jag inte än. Så efter det kommer jag lägga in en berättelse om operationen.! :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?