Sköönt väder ute!

Har precis kommit hem från en promenad i detta fina och härliga väder! :) Blev lite mer än 4 km och strax över 6 000 steg. Så jag måste ta 4 000 till idag, haha. Får se om jag tar en promenad med mamma eller Emma ikväll också. :) Väldigt ont i benen måste jag säga att jag har idag. haha undra om de kan vara efter gårdengens ben och rumpa träning?? ;) Kan knappt gå när jag suttit stilla ett tag, och trappor är fan värst när man har ont i benen! haha. :) Men det är härligt när man vet varför det gör ont. (a)
 
Skulle ringa sjukhuset om en tid idag, eftersom jag har min operation imorgon. Men då läste jag på pappret att man skulle ringa mellan 15.00 och 16.00 så då får jag väl göra de sen då. :) Ska sätta mig och läsa operation broschyren sen också, eftersom jag inte minns vad det stog sen förra operationen som aldrig blev av. :( Så nu kan jag ju hoppas att jag får opereras imorgon! Får inte tänka på det så mycket så går det nog bra. :)
 
Nu ska jag käka. :) Kanske slänger upp del 3 av GC sen! Puss
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?