Underbart väder

Jaha då är denna helg också snart över då. Imorgon är jag i alla fall inte ensam hemma som jag alltid är om veckorna. Emma är ledig från skolan. :)
 
Igår (Lördag) kom Fredde hem från Växjö eftersom han var ute med jobbar kompisarna i Fredags. Han kom ganska tidigt så han åkte ganska fort ner till Mörlunda. hehe :) Vi stannade här ett tag innan vi åkte till Målilla. På vägen upp så stannade vi vid cross banan i Målilla och kollade lite. Det var ganska många som körde eftersom det hade varit premiär förra helgen. Det var skit kul att se faktiskt.
 
På kvällen grillade vi hos Malin & Patrik. Johanna var också där. Sen åkte vi hem till oss. Kollade på Fångarna på Fortet och lite innan vi gick och la oss runt kl. 12.
 
Idag har jag inte alls gjort mycket. Fredde åkte hem vid ett och så klart glömde han en sak här.. Så jag åkte upp till Hultsfred med den eftersom jag skulle handla samtidigt till mamma också. Så stannade jag hos han till kl. fyra då han skulle ta bussen till Växjö igen.
 
När jag kom hem därifrån så satte sig jag och mamma ute i solen, käkade frukt och drack saft! :) Underbart!!
 
Bara en hel till dag med detta bandaget i huvudet. Herregud vad sköönt. haha. På Tisdag ska jag ta av det. Jag vet inte om jag ska ta bort stygnen då också och om jag får en mössa som jag bara ska ha på nätterna. Haha det kanske inte blir jätte trevligt att ta bort detta, massa svett och flötigt hår! myyysigt. haha :)
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?