Stockholm Del 3 Cruisingen

När vi kom hem från Bug Run var de massa tjejer hemma hos Carro och Max. Då var det bara att hälsa på alla dom också. :p Dock minns jag inte namnen på hälften av dom. Snäll som jag är. :) Dom var i full fart att göra iordning sig. Jag och Fredde skulle åka med Max i bläsern (hur det nu stavas) och alla tjejer skulle åka med Maxs andra stora bil. Vi hann åka till Max jobb och hem till han för att hämta hans syrra och pojkvän. Och dom var inte äns klara då när vi kom tillbaka. :p Men sen kom vi iväg i alla fall.
 
Vi åkte ner till Freddes gamla jobb och lämnade hans golf där. Vi skulle hem tidigt eftersom vi skulle gå ut med Cindy och åka 33 mil dagen efter. Först trodde jag att jag inte skulle komma upp i bilen, men det gick ganska bra. Vi åkte till Svea gatan där Cruisingen skulle äga rum. :p När vi kom dit kan jag säga att det var ett antal personer som kollade på oss och tog massa kort. haha. Det roliga var när Max drog på låten "Bad boys" när poliserna såg. Alla bara skrattade åt det. :)
 
Vi hoppade av och på bläsern några gånger eftersom vi skulle ha lite kort från marken på cruisingen också. Sen träffade vi Dennis. Vi fick låna hans kamera ett tag, och det märktes att den var lite bättre. :p Vid elva åkte vi hem till lägenheten. Men jag kan säga att vi inte var hemma förrens vid ett. Det tog alltså två timmar att ta sig igenom stan... :o Väl hemma gick vi ut med hunden och somnade ganska direkt. Max och Carro kom hem runt halv fyra. :p
 
 
Tjejerna som åkte med den gula bilen. Carro till höger.
 
 Gustav, Martin, Victor & Max
 
 
 
 
 Liten bil Fredde har till skillnad mot Maxs bilar. :p
 
Jag & Max bredvid hans pappas bläser! Jag var kortare än motorhuven. :p
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Patrik i högsta hugg med att ta kort! :) | Kort taget uppe från ett tak!
 
Uppe från ett tak.
 
Trött tjej med huvudvärk på väg hem!
 
Utanför Gröna Lund.
 
 Plattan!
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?