Day 2 - 20 facts about you

1. Jag heter Sara Hannele Fanni Ström.
2. Jag är 50% finsk och 50% svensk.
3. Jag har haft blåa ögon, men dom har gått över till gröna nu.
4. Både jag och många andra tycker att jag har fina ögon.
5. Jag får alltid höra att jag ser yngre ut än vad jag är. (Tar det som en komplimang).
6. Många tror jag väger mindre än vad jag gör. (Tar det också som en komplimang).
7. Jag tar mycket plats i sängen.
8. Jag pratar mycket i sömnen när jag väl gör det.
9. Jag har både glasögon och vanliga linser.
10. Många frågar mig ofta om jag har färgade linser på mig.
11. Jag  är bara 168 cm lång, kort enligt mig.
12. Jag är moster till två ungar, snart tre.
13. Envis är nått jag verkligen är.
14. Tålamod saknar jag mycket av.
15. Jag är både storasyster och lillasyster.
16. Blyg är något jag alltid har varit.
17. Jag vill alltid lära mig nya saker.
18. Nyfiken är jag känd för att vara.
19. Vill veta allt om alla.
20. Jag älskar mina händer mer än fötter.
 
 


Vem ska få barn ? :)

Svar: Vill tyvärr inte svara på det till någon anonym som jag inte vet vem de är. :(
Sara

2013-12-22 // 20:36:05




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?