Day 4 - Your dream job

Som det står på min blogg att "I framtiden har jag planer på att studera till undersköterska. sjuksköterska eller förskolelärare" så är det väl nått av det som är mitt dröm jobb. 
 
Jag har ännu inte fått chansen att plugga till något av det. Jag fokuserar just nu på att ta mitt truck kort i Januari. Efter det får jag faktiskt se hur det blir. Jag har sökt både till SSK och förskolalärare men inte kommit in, har bara blivit reserv så just nu kan jag inte göra nått åt det. Men om jag satsar på USK först så får jag se om jag kan göra det genom AF, det är nog min ända chans. Om jag inte fortsätter göra Högskoleprovet och kommer in med hjälp av det! :p
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?