Hockey helg

Ja i Lördags var ju Fredde och jag på fest. haha. Hans jobb hade ju firma fest och alla som ville och kunde ta med någon fick göra det. Vi hämtade Fredrik ute i skogen (hehe) och så åkte vi till Vida Arena i Växjö. Där var det redan massa folk som väntade. Vi hälsade på en massa folk, så mycket vi hann. Sen fick vi en inträdes biljett till hockeyn. Sen fick vi gå in, as många trappor upp var det. Även var det bara plan 3 som vi skulle upp till (så högt man kunde komma).
 
När vi kom upp och in i arenan fick jag typ svindel. haha. Det var så jäkla högt upp och man visste inte vart man var eller vart man skulle kolla. :p Väl inne så tog vi plats. Det stog dricka och så där på alla platser. Sen började kvällen. Vi gick och tog mat. As gott var det. VIP läktarna var ju bokade bara för hela IV produkt. Så vi fick dricka och äta hur mycket vi ville haha. Kändes så konstigt att bara gå till baren hela tiden och säga vad man ville ha, utan att betala nått! :D Fast jag som körde den kvällen fick ju inte dricka. :( Synd faktiskt, för det fanns ju as goda drinkar att beställa som egentligen är as dyra. haha.
 
Hockeyn började halv sju. Och det var ganska kul att se, i alla fall till en början. Det är ju så häftigt när hemma laget ska göra sin entré. :) Matchen slutade 6 - 1 till HV71. Ganska dåligt av Lakers faktiskt. :(
 
Läktarna där nere blev snabbt tomma, och så började festen uppe på VIP planet. haha. :) Det var nått live band som spelade och sådär. Fredriks kollegor var jätte snälla och trevliga. I alla fall dom jag hann snacka med. :p Fredde hade nog jätte kul i alla fall. Dansade med alla kompisar typ. haaha
 
Allt var slut kl. 12 men vi åkte hem halv tolv för att inte stå i massa kö när vi skulle hem. Vi var hemma runt tolv. :) Väldigt trevlig kväll faktiskt. Jag blev bara väldigt trött på slutet!
 
Fredde och Oskar!
 
 
 
Åskådarna har inte kommit ännu. haha.
 
 
 
 
Fullsatt arena.
 
 
 
 
Växjö Lakers.
 
 
 
 
Tackar varandra efter matchen.
 
 
HV71 tackar sina fans.
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?