Kärlek ♥

Han är 23 år gammal. Har mörkblont hår. Blåa ögon som lyser jätte mycket ibland. 180 cm lång. Väger 70kg. Har klädstorlek från S – XL. Gillar ibland stora kläder eftersom han är ganska bred axlad. Han fyller år 21 maj. Skriver jättefint, speciellt nummer. Har mycket hår på benen. Går alltid i jeans ute. Han vill ha skägg för att inte se så ung ut. Har många skapande intressen, som motorcross, bilar, jakt och fiske. Han har bra relation med sina föräldrar. Han hatar tomater. Han skulle aldrig kunna ljuga. Han älskar hundar. Han är elektriker. Han är inte ett dugg rädd för spindlar. Han är mer rädd för myror när det är många på en gång. Han kan både vara morgonpigg ochmorgontrött. Han är duktig på att prata i sömnen. Han sover oftast med öppen mun. Han är väldigt vuxen av sig. Han hatar öl, dricker helst cider. Han är en familjemänniska och en väldigt social & snäll människa. Han tänker oftast på andra före sig själv. Denna person är den roligaste underbaraste, snällaste, knäppaste, sötaste, finaste, jag någonsin träffat. Fredrik Nord. <3 JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT! Är så glad att jag hittat någon som dig! <3 ♥

 


» Taina

Vem kan de va :)

Svar: Ser du ju! ;)
Sara

2013-12-06 // 10:52:12




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?