Snöö! ♥

Har jag sagt att jag är så sjukt glad och överlycklig (haha) av att snön äntligen har kommit?? :) Det var så mysigt hela helegn då det snöade så mycket. :) Dock så har nästan allt regnat bort nu.. Men de är ju så det brukar vara. :( Får se när de kommer tillbaka igen.
 
I helgen som var så var jag i Mörlunda. Hade ju faktiskt inte träffat mamma och dom på några veckor. Jag kollade även på Paradise Hotel! Haha :) Sen skulle jag också få skogs bilderna av Emma, men det hann jag såklart inte få.. :/ Så jag får se helt enkelt när jag får upp bilderna på bloggen!
 
Förövrigt så julpyntade jag lite här hemma igår. Dock så ska jag köpa några till små saker :) Men än så länge är det sjukt mysigt här hemma. Nästan de bästa med hela julen ju. ♥
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Imorgon bestäms hur lite av min framtid kommer att se ut.. Om jag är nervös?? Ja tack det är jag! Skriver mer om de en annan gång om jag har lust.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förbannade ugn.. haha :(
 
 
Lite mysigt är det ju i alla fall. :)
 
 
 


» Taina

fint de blev<3

Svar: Tack :)
Sara

2013-12-11 // 10:10:22




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?