Seriöst inlägg?

Kanske dags för ett "seriöst" inlägg nu? :) Orkar inte kolla när det var senast. Men jag har ju varit i Mörlunda/Hultsfred sen Fredag 20:e i alla fall. Julafton firade jag med mamma och pappa. Jonas, hans tjej, Anna och Alexander var en stund här också. Jag fick lite i julklapp trots allt. haha :p T.ex. en efterlängtande bra plattång. Present kort på Liveit.se så nu ska jag verkligen göra fallskärmshoppning till sommaren! :) Fick också hår olja, ljus med ljusstakar, choklad, kroppsprodukter och såklart lite pengar, som nu ligger på mitt sparkonto. :p 
 
I Torsdags åkte jag en sväng till Målilla. Fredrik spelade lite med Patrik och sin kusin Jim. Jag var där i någon timme sen åkte jag hem. Dagen efter, i Fredags åkte jag till Virserum. Jag och Jennie åkte lite skridskor. Var as kul faktiskt. :) Var ju ett tag sen jag åkte de så. Både Jennie och Fredrik blev förvånad att jag hade så nya skridskor. Tydligen var dom tyvärr inte så slipade. :( haha. Men jag tyckte att det gick bra att åka med dom i alla fall. Fredrik tog med dom till Hultsfred så Jim skulle slipa dom i Vimmerby (han kör ju hockey), men han kommer nog inte hinna de innan Onsdag nu. :(
 
Åkte hem och så hämtade Fredde mig. Där var jag hela helgen. På kvällen där på Fredagen så var vi bjudna till Peters syster och man. Jim och Emelie var också där. Vi åt tacos och hade det jätte trevligt. På lördagen hängde jag med Fredrik och hans pappa ut på jakt. Vi jagade med hund, och det var faktiskt väldigt kul. Första passet var bäst för då såg vi i alla fall rådjur. :) Vi grillade lite och så där också. Och herregud vad gott det blev när man grillar ute i skogen över en liten eld. :p Var ju min första jakt, men de blir nog fler sen när Fredrik och kanske jag också har jägar examen. :p På kvällen åkte vi till Patrik igen och spelade hela kvällen, åt god mat och lite.
 
Nu är jag hemma i Mörlunda igen. Imorgon är det nyårsafton och den ska jag fira med älsklingen i Hultsfred! <3 Det kommer säkert bli jätte bra och trevligt. :) På Onsdag åker jag hem till Alvesta, och det ska bli ganska sköönt faktiskt. Börjar skolan på Torsdag igen. Måste söka jobb nu alltså, har varit så dålig på det över julen. :o
 
Bilder lägger jag in när jag kommer hem, om det blir några imorgon. För på kulafton blev det inte alls många. :(
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?