Sjukling här hemma

Har i princip inte sovit många timmar inatt. Älsklingen kom hem 01 någon gång och kunde verkligen inte sova. Sa att han hade ont i bröstet och nacken. Masserade han lite och somnade om. Tills han väckte mig igen så som han rörde sig i sängen. Hade då fått ännu mer tryck i bröstet och hade svårt att andas.. och så kom ju migränen också såklart. Varm som ett element var han också, och kallsvettades överallt. Hade säkert över 40 i feber inatt alltså.
 
Jag kom iallafall upp till skolan idag och han sov kl. 12 när jag kom hem. Han stannade hemma från jobbet idag som tur var. Så idag har jag haft en sjukling hemma hos mig. Tror han ska försöka komma till jobbet imorgon i alla fall. 
 
Bloggar mer imorgon om helgen och så. Jag är också väldigt trött och seg idag. :(
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?