Trevlig helg

Jaha då är man hemma i Mörlunda igen. Har ju varit i Tranås med Vickan sen i Torsdags. :) I Lördags så var vi ute i Parkhallen, E-Type spelade där. Dom skulle spela kl. 23.00 men kom nog inte förrens tolv. Hade inte sett dom innan och han var väldigt bra måste jag säga. Snygg är han också! :D Man kunde inte stå stilla hela tiden faktiskt. Var nära på att få en kram av han också eftersom han var mycket med publiken eller så. Kvällen var ganska trevlig också. Hälsade på mycket nytt folk. hehe! :) Slänger upp lite bilder ifrån helgen i alla fall! :)
 
Har jag sagt att jag kommer vara fadder till min systers dotter Julia? :)
Tack älskade syster. Ska göra allt jag kan!
 
  
 
  
 
  
 
  
 
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?