Angående min framtida utbildning

Jag har ju sökt Sjuksköterska programmet på en del ställen som ligger mellan 10 och 20 mil härifrån. Just nu är min ansökning under kontroll så dom håller på med den just nu tror jag. Efter det ska jag få reda på om jag har kommit in på någon jag har sökt.
 
Meen... Om jag skulle komma in på någon så vet jag faktiskt inte om jag kommer tacka ja till det. Det bästa just nu skulle vara om jag kom in i Växjö så jag kan flytta dit. Tyvär så la jag ju Växjö sist i anmälan för det jag vet nu visste jag inte då. Om jag skulle komma in i Växjö så vet jag heller inte om jag kommer tacka ja. Det lutar mer åt ett nej nu faktiskt.
 
Jag vet, jag är feg och börjar backa ur detta.. Men jag har börjat tänka på att vad händer OM jag inte lyckas med hela utbildningen. Jag kommer nog inte hoppa av, men det finns faktiskt en risk att jag kanske inte klarar utbildningen. Och hur kul är det då att sitta där med ett lån som man har tagit till skolan.. :(
 
För en vecka sedan ungefär så hoppade ordet Förskollärare upp i mitt huvud. Varför sjutton har jag inte sökt det?? :( Jag gick in och kollade om jag kunde lägga till det. Men det var för sent.. Den var stängd för sen anmälan. :( Men jag ska nog söka det till nästa termin efter jul. Det är ju inte så långt dit så. Det går fort! :p
 
Så som det ser ut nu så kommer jag tacka nej till sjuksköterska programmet om jag kommer in någonstans och sedan söka till förskollärare till nästa termin!
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?