Nää men tja!!

Vad kul att du är här! haha. :p När var det senast jag uppdaterade? Ingen aning, tänker inte på det heller. haha. Jag gör ändå inte så mycket om dagarna. Jag jobbar och står i. Men idag är jag faktiskt ledig. :) Inatt fick jag till och med kramp i vaden eftersom mina ben inte är så vana vid att gå så mycket som jag gör om dagarna nu. :) Mammasa bara "Det kommer inte vara sista gången i sommar du får kramp". Fan asså, det som gör så jäkla ont..
 
Igår kom Joel och dom på besök för dom hade varit på Öland. Emma och jag cyklade ner med Joel till Moffa i verkstan. Han fick pumpa däcket på en av cyklarna, och så cyklade vi till lekparken och var där ett tag. :) Herregud vad duktig han är på att cykla. Han behövde inte dom där stöd ljulen länge inte. :)
 
I Lördags och Söndags var jag med älsklingen. Vad gjorde vi? Vi fixade LED slingor på bilen och baslådan. På Lördags kvällen åkte vi till Västervik, det var bilträff där. På Söndagen åkte vi med Johanna ner till Målilla och åt lite gott. :) Sen var vi här tills han skulle åka hem till Alvesta igen. :(
 
Btw så har jag ju fått mitt jobb schema nu för någon vecka sen. Så nu har jag planerat in när jag ska åka upp till Stockholm. Fredrik ska ju åka upp dit och jobba när han har semester från jobbet i Växjö. Han ska va där i tre veckor och då vill ju jag gärna hälsa på honom. Stockholm är ju hans förra hem så det ska bli kul att se mycket mer av Stockholm än vad jag har gjort. :) Sen kommer jag ju få träffa alla hans vänner där uppe också. :p hehe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?