20 år snart! :o

Ja herregud det är jag ju snart, om en månad bara. Känns väl helt okej. Man ska ju tydligen vara "vuxen" då. Haha och där är jag inte än och vill heller inte vara det. Känner mig inte vuxen för fem öre! :D Ska verkligen försöka göra nått helgen innan eller efter eftersom jag fyller på en Måndag.. :/ Det roliga är att pappa och jag fyller jämna år iår. Jag 20 och han 50! :) hehe.
 
Och vad vill jag då ha när jag fyller år? Jag har sagt att jag vill ha detta innan också så ni kanske vet redan. Men det jag vill ha är presentkort till fallskärmshoppning! Och det är faktiskt det ända jag vill ha. Om fler köper det så blir det ju billigare. ;) Och det är Fallskärmhoppning Lyx jag vill ha. Det finns två, men i denna så får man bilder och video från dagen. Och det vill jag verkligen ha med! Såååå ja nu vet ni det. Det finns faktiskt ---> HÄR <--- att köpa! :p
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?