Då åker vi snart!

Om en timme åker vi mot Kalmar flygplats! :) Flyget går klockan 15.30 så vi måste vara där två timmar innan. Kommer bli drygt att vänta i två timmar eftersom jag vet det sen förra året. haha. Nervös är jag inte alls. Kommer nog inte bli det heller. :) Så ikväll vid åtta så landar vi i Gran Canaria.
 
Som ni kanske förstår så kommer jag nog inte blogga på två veckor nu, så bloggen kommer vara nere tills jag kommer hem tror jag. Mamma och Emma sa att vi hade internet på hotellet och om vi har det kommer jag nog bara vara på internet på mobilen om det inte finns någon dator. :) Vi får se!
 
Ha de så jävla awesome i snön här hemma nu så ska jag ha det där borta i solen! :D Puss
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?