Fy fan

Flygbiljetten är bokad, platserna ockå. Hotellet är bokad, taxin också. Pengarna är växlade och jag är redo. HELA jävla resan är bokad till Gran Canaria. Och så får jag inte åkaaa??? Jag får verkligen inte ta ledigt från AF i två veckor. Detta känns ju så jävla bra just nu två dagar innan planet lyfter. Mamma ska ringa gubbjäveln imon igen. Och då är det verkligen sista chansen. För om jag inte får åka så kan jag inte hänga med helt enkelt. Jag är så arg och ledsen på samma gång!! Önskar jag aldrig i hela mitt liv mer kommer ha kontakt med den där jävla arbetsförmedlingen. Dom har inte gjort ett skit för mig! Dom har inte hjälpt mig med någonting....... Jag kan fan skaffa sommarjobb, söka jobb och skaffa praktik utan deras "hjälp". Så imorgon får jag veta om jag kan åka eller inte, och om jag kommer göra det eller inte.
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?