Go'kväll

Idag har jag varit hemma hela dagen helt ensam. Emma har varit hemma också men mamma trodde att hon hade fått magsjuka eftersom hon spydde inatt. Så hon har typ sovit hela dagen. :( Kan ju hoppas att jag inte blir sjuk nu, det har jag verkligen inte tid med! Om en timme börjar jag faktiskt jobba. Ska jobba kväll idag, så det blir inte mer än 4 timmar, till kvart i tio. Så jag ska väl snart börja klä på mig och göra mig ordniing för jobbet. Jag har faktiskt gått med shorts och t-shirt hela dagen idag eftersom jag var så varm i min one-pice. Mirri och jag satt även ute på trappen idag i solen, och det värmde faktiskt jätte skönt. :)
 
Har inga nya bilder idag heller. Så ni får två bilder på älsklingen som jag har som senaste bilder på mobilen. :) Det första kortet tog hans mamma faktiskt för att han skulle ha det till körkortet. :p
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?