Gran Canaria om en vecka!

 
Haha jag tror att jag har missat att berätta att vi ska åka till Gran Canaria nästa Lördag! :D Det har varit planerat i över att halv år men mamma har inte velat säga det till någon. Just nu känner jag inte så mycket för att vi ska åka, men nästa vecka när det börjar närma sig så kommer jag nog börja längta och räkna ner dagarna. :)
 
Denna gång ska vi bo i Playa Amadores. Förra gången vi var i GC så var vi i Amadores och tittade. :) Jag ska bara fixa med AF och praktiken så jag får ta ledigt. För som det ser ut nu så får jag bara ta ledigt en vecka.. Så ja.. Jag får väl se. För åka måste jag ju göra! :o
 
Här ska vi bo denna gång! :)
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?