Helgen är över

Känns som om jag bara uppdaterar efter helgerna. Men inte så kul att skriva om dagarna då jag knappt gör annat än att jobba. I Fredags var Anna här. Hela familjen tittade på Gladiatorerna och åt lite gott. Igår åkte jag till Fredde. Vi var och kollade på bilen. Han och Jerry var och lackerade den i Fredags hela natten. Och jag kan säga att den är faktiskt väldigt fin nu. Helt kär blev jag i den, för jag har alltid älskat den färgen på bilar. Så snart är den väl äntligen klar. :) Fredde var också hundvakt åt Malin och Patriks hund i helgen så dom har haft två stora hundar hemma. Så igår tog vi en varsin hund och va ute och gick lite. Folk hade nog respekt för hundarna när vi kom med två stora hundar. haha :p
 
Igår kväll så beställde vi kina mat och käkade det med Peter och Åse. Efter det så gick vi till garaget. Fredrik skulle fixa lite små enkla saker. Typ sätta fast fram skärmarna och blinkers och så där. Så det blev faktiskt att jag inte tittade på melodifestivalen. Men jag har sett den nu för mamma spelade in den. :) Så jag får väl säga grattis till Robin som vann, men jag tyckte det fanns bättre låtar faktiakt.. hehe Sen åkte jag faktiskt motorcykel igår också! :D Peter har ju en som ses som en motorcykel som han får ha på vägarna. Dom bytte däck, satte på reg. skylt speglar och så där. Så åkte vi en sväng och Fredrik körde. Det var jätte kul och härligt!
 
Nu är jag hemma. Var lite nytt i hemmet när jag kom hem. haha. Första jag såg var en ny matta i hallen, tjock och mysig. Och sen en ny stor svart skinn soffa i tv rummet. Mamma och pappa var i Ingatorp igår och köpte den. Men dom hade tydligen också köpt en ny säng till dom själva också. haha. Och nu ska vi köpa ett nytt soffbord eftersom detta är för stort. Man kan nämligen göra vissa platser i soffan till fotöljer typ :p
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen. Duscha ikväll och jobba imorgon. Emma kommer även hem ikväll och stannar ett par dagar! :) Tyvärr blev det inga bilder i denna inlägg eftersom jag inte tagit några nya.
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?