Inget jobb idag

Vaknade idag med världens huvudvärk, så jag ringde till hemtjänsten och sjukanmälde mig. Känner mig riktigt trött om dagarna faktisk. Och eftersom jag jobbade till 21.30 igår och skulle ha börjat vid 07.00 idag så känns det inte som jag hinner vila ut mig. :o Så idag är jag hemma från jobbet, får se om jag är det på Söndag också. Och grejen är också att alla som jobbar i hemtjänsten jobbar varannan helg och nu har jag ett schema där jag tydligen jobbar två helger i rad. Varför ska jag då göra det när ingen annan aldrig gör det?..
 
Jaha.. Får se vad jag hittar på idag. Har i alla fall fått sova ut i morse. Och det känns verkligen att man har fått gjort det. Laga mat sa mamma att jag skulle göra. Sen är jag nog bara hemma om det inte blir att åka till Hultsfred! Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska bli jävligt skönt nu när mensen är över. haha!
 
Och btw så är det exakt EN MÅNAD kvar idag tills jag fyller 20 år!! :D wohooo.
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?