Jag har det bra

Jag har det väldigt skönt och bra här i Gran Canaria! :) Det blev visst att jag kunde blogga härifrån. Tänker inte göra nått långt inlägg eller så. Första dagen brände jag mig i solen ganska mycket. Så på fyra dagar har jag inte kunnat sola eller vara ute i solen. Så jag kommer väl inte komma hem brun från denna semester heller.. :( Men det skiter jag i, nu ska jag bara njuta av att vara här. :)
 
Vi har badat i poolen, solat, Emma och jag gymmar varje dag och igår spelade vi sqash också. Väldigt kul men jobbigt. haha. :) Nu är det påsk och det märks verkligen här. Är jätte många turister som kommer. Och i helgen sa dom att hela Amadores skulle va fullt med folk. haha
 
Ikväll ska vi på spansk fest eller vad det var. haha. Vi har fått all mat gratis av en här så vi tänkte gå därför. Vi ska äta spansk mat och lyssna på musik och massa. :)
 
Idag har det varit 23 grader varmt, och det ska bli ännu varmare i helgen! :D Så länge får ni en bild på mig från en resturang. haha
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?