Sammanfattning av helgen

 
Jaha då är denna helg redan över.. :( I Fredags så skulle Eva åka till Målilla och hälsa på Jeaquline och hennes fanilj, men hon svarade aldrig på hela morgonen. Så då hängde jag med Julia, Joel och Eva till Vickan i Virserum istället. Såg hennes nya lägenhet, Joel och jag tittade på Dumma Mej och så fikade vi och så där. Mycket trevligt. :) Sen svarade Jacke och så åkte vi vidare till dom. Där gjorde vi inte så mycket. Drack te och pratade mest. Joel spelade lite spel med Jacke på datan och så fick han käka tacos. :) haha
 
Igår så åkte Eva och dom hem. Senare åkte mamma, jag och Emma till Hultsfred. Vi handlade på Netto och så hälsade vi på Anna. Sen när mamma och Emma skulle åka hem så lämnade dom av mig hos Fredde. Ganska så snabbt efter att jag kom dit så skulle vi åka till Målilla och va lite med Jerry, Johanna, Malin och Patrik. Vi käkade, tittade på melodifestivalen och så där. :) Vi åkte nog hem därifrån runt klockan elva.
 
Idag så vaknade vi klockan åtta tror jag. Vi gick upp och käkade frukost. Sen gick vi och la oss i någon timma igen för både jag och Fredrik var väldigt trötta. :) Sen gick vi upp och packade alla grejjer vi skulle ha med oss ut på isen då vi skulle pimpla. Det var faktiskt första gången jag gjorde det idag. Har aldrig gjort det innan. Och jag får väl vara nöjd med att jag fick en abborre. haha. Fredrik där emot fick så där tio stycken. :p Klockan två så var vi i sporthallen i Rumskulla. Vi skulle testa på bågskytte. Och det har jag heller aldrig gjort. När vi kom in där så var de lite folk som stog och sköt. Dom var jätte duktiga och hade hållt på med det i några år. Först trodde jag inte att jag skulle våga, när jag såg dom. Men dom plockade fram utrustning till mig med så då var jag ju tvungen. haha. Det gick helt okej faktiskt. Jag får vara nöjd med att jag fick en tio poängare i alla fall! :D Och som dom sa så var det ju bra om man träffade tavlan med alla tre pilar, och det gjorde jag ju också så. :p Vi skulle få testa fyra gånger gratis och efter det skulle det typ bara kosta 100 kr om året. Så vi får se hur vi gör! :)
 
Nu ska jag verkligen gå och lägga mig. Jobb imorgon igen. Och så jobbar jag denna helg ockå, bara ledig på Lördag. Usch känner inte för det! :( Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?