26 Maj 2013

Usch vad jag är trött. Det har verkligen regnat hela dagen, har blivit jätte seg av det! :( Nu är jag hemma från en lång helg med älsklingen i alla fall.
 
I Fredags kom Eva, Andreas, Joel & Julia hit. Dom skulle sova här för dom skulle upp tidigt igår och åka till Gekås med Anna och Alexander. :) Så Fredrik och jag åkte ner till Mörlunda ett tag och hälsade på dom. :)
 
Igår gjorde vi inte så mycket. Fredrik hjälpte hans pappa att klyva massa ved så då tog jag det bara ganska lugnt under tiden. Vi tog en sväng med motor cyklen också, en ganska så lång än. :p haha. Det var jätte skönt och underbart. På vägen mötte vi en bil som blinkade åt oss. Efter att vi åkt lite så fattade vi varför han hade blinkat. Då låg det ett träd över vägen. Men eftersom vi hade motor cyklen så kunde vi köra ner i diket och upp på vägen igen. På kvällen åkte vi till Oskarshamn och tittade på premiären av Fast and the furious 6! :)
 
I Torsdags körde Fredrik upp för motorcykel körkort. Dock klarade han det inte och det var massa anledningar till varför.. :/ Som jag inte orkar skriva heller.
 
Idag firade vi mors dag och Frediks födelsedag som var i Tisdags. :) Vi grillade och åt tårta. :) Annars har vi som sagt inte gjort så mycket. Har mest varit ute och fiskat. Och jag fick min första stora fisk!! :D haha. Det var skit kul att få den. Så när vi kom hem grillade vi den, och det var jätte gott! :)
 
Nä nu måste jag sova. Ska upp och jobba första dagen imorgon. Får se hur peppad jag är till det.. haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?