Ny livsstil

På Måndag är det jag som ska börja med en ny livsstil. Här kommer jag dock inte skriva exakt vad det innebär. :) Men jag kan säga att just nu har jag börjat motionera. Alltså med promenader, löpning och cykling. Och på Måndag ska jag börja med styrketräning här hemma. Det vill säga om mitt öra pallar med det.
 
Det är många som undrar varför jag inte kan träna p.g.a mitt öra och tycker det är konstigt. Men så här ligger det till! När man tränar så slår hjärtat fortare, vilket gör att pulsen också ökar. Och eftersom jag har ett sår bakom örat och har ändå opererat mig så är det ganska logiskt att jag då känner pulsen slå och dunka i örat extra mycket eftersom det blir att jag känner det just där, mest för såret. Det går liksom dit eller vad man ska säga. Och då börjar det värka och svida.. Så det är därför man inte får träna på tre veckor efter en operation. Ska i alla fall försöka på Måndag (då har det gått två veckor). Om det inte funkar så får jag vänta till nästa vecka bara. :)
 
Igår gick jag 1 mil, och idag ska jag försöka att cykla samma sträcka! :) Sen ikväll ska jag se om jag följer med mamma på en 4 km promenad. Hon är ju inte så van än så hon brukar inte gå så långt. Men det är ju alltid något. :)
 
Vad mer jag ska börja med på Måndag skriver jag som sagt inte här. :) hehe. Men vi får se helt enkelt om detta kommer gå för mig. Jag har många som stöttar mig. <3
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?