Saker att göra

Saker att fixa som ska upp på bloggen:
 
- "Året som gick" (2012)
- "50 saker" videon
- Utomlands videon
- Ny header
- Ny design
 
Om jag ska var ärlig så har  jag inte börjat med nått av de.. Videona är bara att klippa ihop, som dock tar tid. Design har jag börjat pilla på lite smått och Emma ska göra året som gick så fort hon har tid och ork! :)
 
Ska försöka hinna med så mycket som möjligt nu innan jag börjar jobba eftersom jag då inte kommer ha tid alls. :o Och det är bara två veckor kvar tills jag börjar jobba. :) haha
 
Nu vet ni vad som ska komma upp på bloggen någon gång i alla fall. Sååå håll utkik! ;)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?