Vaarmt

Underbart väder det är ute! :) Kom hem från jobbet för en timme sedan. Skulle egentligen vara helt ledig idag men så fick jag hoppa in kl. 10 till 12 på larmet och så där. Varm och hetsig dag var det på jobbet idag. Imorgon ligger det 7-12 på schemat men så frågade dom om jag kunde jobba lite längre till 16 eftersom dom har inte blivit klara med alla scheman än så dom skulle sitta med det lite imorgon med. Och såklart hoppar jag in när jag kan. Pengar!! :) hehe
 
Nu ska jag byta om och sätta mig ute i solen och sola lite. :) Sen vid halv fyra ska jag åka till Hultsfred. Jag har en massage tid kl. fyra. Herregud så skönt det ska bli! :) haha.
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?