Nu igen

Jaha då var man i Mörlunda igen... Det var ju planerat att jag INTE skulle vara här denna helg.. Tills jag fick ett samtal imorse. Dolt nummer hade ringt mig tre gånger på morgonen men jag hade inte märkt det alls. Och det gjorde inte mig nått eftersom jag aldrig mer ska svara på sånt nummer.. Men sen ringde dom igen. Och vem sjutton ringer fyra gånger om det inte är nått viktigt. Och det var de ju.. Jävla dolt nummer, man vet ju inte om det är nått viktigt eller inte..
 
Kalmar sjukhus var det i alla fall. Dom sa att de hade skickat en kallelse till mig men fått tillbaka den. Även att dom hade min nya rätta adress. Jävla posten som håller på hela tiden! Så ja, jag fick "kallelsen" på telefon. Ska på återbesök på tisdag klockan 13! Då hängde jag såklart med Fredde ner hit. Om jag ska ta buss fram och tillbaka så är det ju skit dyrt så.. :( Det konstiga är att dom sa att jag skulle komma tillbaka om ett år, och nu har det bara tagit sju månader. Jaja..
 
Nästa helg kan man ju hoppas på att man kan stanna hemma!! För helgen efter det ska vi fira Freddes mamma. Jag hade ju planerat att va hemma två helger nu. :( De är inte så att jag inte vill vara här. Men jag vill känna att jag inte bor hemma längre också.. Blir arg på Fredrik om han åker ner nästa helg. Jag kommer inte göra det i alla fall. Om det inte kommer upp nått igen! :o
 
Så här befinner jag mig på Tisdag igen!
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?