Ny vecka

Tycker både helgerna och dagarna i veckorna går fort.. :o Helgen har varit bra, lite mycket bara. Firade Åse både på Fredagen och Lördagen. I Fredags så var de bara familjen typ. Det var ju vi som hade fixat lite åt henne tills hon kom hem från jobbet. På Lördagen så firade vi med hennes släkt. Dom hade jag faktiskt aldrig träffats.
 
Nu är vi hemma igen.. Men ska väl tillbaka i helgen igen. Fredrik ska ut och jaga denna helg igen. Undra när jakten är slut?? haha. :) Jag ska nog inte följa med denna gång faktiskt. Jag ska nog till Mörlunda och titta på Paradise Hotel på tv3 play på datorn. haha.
 
Imorgon ska jag på möte på Framtidsstegen. Ska träffa någon där och se om jag får gå hos dom. Jag är ju tvungen att göra nått eftersom jag går på AF och får pengarna. Och praktisera ville jag verkligen inte göra. Det är inte värt dom pengarna man får!!
 
Jag gör inte så mycket om dagarna. Söker jobb, letar lägenhet, tar min dags promenad, städar och lagar mat ungefär.. Men sånt är livet.
 
Ikväll blir det fotbollskväll med mig själv! :p haha
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?