Sega uppdateringar

Yes.. Jag forsätter med mina sega uppdateringar här på bloggen. Är så sjukt tråkigt att sätta sig och blogga när man inte har ett bra internet. Sen har jag inte koll på mina bilder alls heller. Så nu ska jag försöka fixa detta!! haha :)
 
Besöket på sjukhuset gick jättebra. Hon sa att det såg bra ut och frågade om jag var nöjd. Hon sa även att hon var väldigt nöjd med det hon hade gjort. Vi kollade på före bilderna och tog efter bilder också. Jag tackade för allt hon hade gjort för mig och sådär. :) Samma dag åkte jag hem till Alvesta igen. Satt på buss i två timmar sammanlagt. Men det var verkligen skönt att komma hem.
 
I helgen har vi bara varit hemma. Fredrik jobbade i Fredags och Lördags, dom har mycket att göra på jobbet nu. På Lördagen när han kom hem så åkte vi in till Växjö. Jag fick äntligen köpa min nya tv bänk. Så den ägnade jag mig åt resten av dagen att sätta ihop. Och det kan jag ju säga att jag aldrig mer gör. Det var verkligen fel gjort och fel i beskrivningarna. Fredde och jag blev lite arga på varandra under kvällen. Men tro fan de, båda blev galna på de där bygget verkligen..! Nu är det på plats i alla fall.
 
På Fredag ska vi åka ner till Hultsfred igen eftersom Åse fyller 50 år på Lördag! Men vi ska fira henne på Fredagen tror jag. Jaha det var lite uppdatering. :) Slänger in lite olika bilder denna gång också. :p
 
Förra helgen när jag var i Mörlunda så var vi såklart och tittade uppe på kyrkogården. Det var ju alla helgonas helg. Och det är alltid lika mysigt att gå där uppe då! :)
 
 
 
 
 
 
Nu har vi börjat få våra frallor varje Lördag i brevlådan. Fick dom första gången i Lördags. Och herregud vad goda dom var! :) Nybakade frallor. <3
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?