Var i Tranås i helgen

Ja jag var ju som sagt i Tranås den helgen som var. Kom dit redan på Fredagen. Åkte precis när jag och Fredde kom till Mörlunda. Eva, Joel och Julia mötte mig i coop eftersom jag visste inte riktigt exakt hur man körde till dom. Vi åkte till Willys och handlade lite tacos mat. Dom brukar ju äta det på Fredagar. Så det fixade vi när vi kom hem.
 
På Lördagen åkte Andreas till Falköping på födelsedagsfest. Vi andra åkte till Leos Lekland i Linköping. Är ju bra att det finns något vi kan göra där när man hälsar på några dagar. :) Stället var ganska bra och Joel hade nog skoj. :) Jag sprang där i tunnlarna jag också lite. Med Julia så hon också fick åka lite banor med mig. :) Trevligt!
 
I Söndags så åkte jag hem när Andreas kom hem från Falköping. Jag skulle ju hem till Alvesta samma dag också så jag ville inte komma hem allt för sent. Eva och dom fick nästan direkt annat besök av mamma och dom så. :p
 
Sen blev det väl inte mycket mer. Första natten somnade Joel efter 2 min när vi kollade på film. Men andra kvällen somnade han inte förens filmen var slut och jag stängde av den. :) Har läst mycket för Joel också. Han lånar ju böcker från biblan nu så då får man läsa för honom. Mysigt. :)
 
Slänger in lite bilder från helgen!
 
Musse pigg! :)
 
 
 Kvälls mys framför film. :)
 
 
Och så morgon mys med syrran. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Wohoo, Leos Lekland. :p
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tranås hade lite snö också. Mysigt!
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?