Yes, jag lever

Märks att jag bara uppdaterar på Måndagar.. :o Störande. haha. Men jag ska inte skriva så mycket i detta ilägg i alla fall. Jag har ju varit i Tranås i helgen så jag fixar att lägga in och upp alla bilder därifrån imorgon och då även med en längre text.
 
Imorgon ska jag börja gå i "skolan" igen. Kan ju hoppas att jag kommer upp imorgon bitti. :p
 
På Lördag ska jag och Fredrik på fest. Hans jobb och dom de har valt att ta med ska äta mat på Vida Arena. Sen vet jag inte om vi ska kolla på hockeyn som är då också. Men vad jag hörde så ska va göra det också. haha
 
På Fredag ska vi nog åka in till stan och börja kolla lite efter julklappar. Jag ska ju bara köpa till syskon barnen. Har verkligen inte råd med mer. :( Sen ska vi också inhandla en sak på Siba eller Elgiganten hoppas jag! :D
 
Jag uppdaterar mer imorgon om helgen. :p
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?