Dags för en uppdatering?

Nu är det kanske dags för en uppdatering här? :p Men som jag sagt innan så har jag varken ork eller inspiration till att blogga. Och det händer ju inte så värst mycket i mitt liv just nu heller så..
 
Fredde har i alla fall varit på jobbet några timmar redan och jag är hemma själv (som vilken dag som helst nu för tiden). Jag har inte gjort så värst mycket. Behöver inte ta en promenad nu heller eftersom det var det första Fredde ville göra idag när han vaknade. :) Jag vaknar ju alltid innan honom så. Han sov ända till halv tolv idag. Så vi tog en morgon promenad, blev faktiskt en bit.
 
Jag håller på att städa hela lägenheten, det är ju Fredag! :p Imorgon åker vi ner till Hultsfred igen. Jag ska klippa mig i Virserum kl. halv fyra så vi stannar där på vägen. Sen tror jag att vi åker till Hultsfred. Var ju några veckor sen jag träffade hans föräldrar nu. Sen ska väl han vara i garaget i Målilla hela helgen så jag åker nog till Mörlunda.
 
Jag stannar till Måndag eftersom jag då ska ta tåget till Eksjö. Eller ja jag antar att min syster hämtar mig där?? Haha. :) Hon vill ju så gärna att jag ska komma och hälsa på, det vill jag också!! Herregud har inte äns varit där sen dom flyttade. :p Jag stannar nog till Torsdag och så är jag i Mörlunda nästa helg också. Kanske inte lönt att åka till Alvesta då.
 
Snart ska Emma och jag dessutom göra högskoleprovet, och fy sjutton så nervös jag är redan... Då vill jag inte veta hur de kommer vara den dagen. :( Jag har skrivit ut gamla prov för att öva på, och jag är ganska så säker på att detta kommer jag inte klara.. :( Men det är skit samma, det är bättre man har gjort provet när man söker skola än om man inte har det. Sen kvittar det vad för resultat man får.
 
Jaha, nehe det blev ju lite uppdatering.. Skriver igen om en dag, en vecka, en månad, ett år.. Vem vet? ;)
 


» Eva

du kommer ju inte alls :'( :'(

varför flyttade ni egentligen? ni har ju vart i hultsfred/mörlunda varenda helg typ sen ni flyttade :P hahaha!

Svar: Jag kommer imorgon till Torsdag istället! :)

Ja du just för att både han och jag har våra familjer där nere. Om han ska åka ner så hänger jag med, och tvärt om för då tjänar ju både han och jag på det. Och vi har alltid haft några "ärenden" där nere när vi har åkt ner dit liksom. Vi åker ju inte om vi inte ska dit och göra nåt..
Sara

2013-10-04 // 11:48:21




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?