Plugga

Jag vill också börja studera igen..! Känns som alla jag känner gör det nu.. Jag som trodde att alla skulle göra det hösten efter att vi tog studenten. :o Alla jag pratar med i Alvesta och Växjö studerar någonting. Och det är klart, de gör väl alla som bor i den plugg staden. :p haha
 
Jag vill också studera. Lära mig nått igen. Bli mer utbildad. Ha en till utbildning. Sitta och öva på tentor igen. Inte öva någonting tills jag kommer på att det är imorgon jag har en tenta, så jag råpluggar sista dagen. Och framförallt träffa folk genom skolan. Jag saknar skol livet faktiskt. Och jag visste att jag skulle säga det någon gång efter studenten!
 
Nu har jag ju i alla fall sökt skola till våren. Och jag kommer bokstavligen bli skit ledsen om jag inte kommer in på det! :/ I sånna fall kan jag inte fatta varför jag inte kom in. Så jag hoppas verkeligen (haha) att jag kommer in på distans utbildningen!
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?