Gekås äntligen

På Fredag äntligen så åker jag och Fredde till Gekås. Vi har ju bara 14 mil dit så det är skönt. Två timmar bil resa ungefär istället för tre timmar. Tror jag har skrivit ner allt jag ska handla nu. Har säkert glömt nått, men de löser sig nog när vi kommer dit. :p Ska också gå in på skopunkten som ligger utanför Gekås. Ska försöka hitta ett par vinter skor jag kan ha i några år. :)
 
I helgen hoppas jag att vi får hem en skohylla och hatthylla också. Har ju velat ha så där som Freddes föräldrar har. Har letat efter såna hur länge som helst nu. Och äntligen har jag hittat en tjej som ska sälja sina såna. :) Får se om vi har en kärra eller någon bil med dragkrok bara. Eller så får jag slänga ut baslådan i bilen så får det nog plats. :p
 
Nu ska jag städa lägenheten efter att Fredde har stökat ner en massa. :p Sen ska jag ta en promenad!
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?